понедельник, 3 декабря 2012 г.

Рефлексія Модуль 8

Матеріали Модуля 8 дуже важливі для розуміння питання оцінювання навчального проекту учня. Ми створили учнівську роботу та розробили критерії її оцінювання. Ми детально обговорили методи оцінювання роботи учнів над проектом. Оцінювання повинно відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання. Ми переконалися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям, продумували порядок критеріїв та зменшили їх кількість до необхідного мінімуму. В рамках цього модуля провели педраду про залучення учнів до процесу оцінювання. Я створила форми та доопрацювала плани оцінювання. Цікавим, на мій погляд , є те, що можна оцінювати будь-який етап роботи над проектом, зокрема «мислення», сподобався такий прийом як само оцінювання. Думаю, що для того, щоб краще зрозуміти учня , поставити себе на його місце і постійно проводити самоаналіз форм роботи, які пропонуються учням.

Комментариев нет:

Отправить комментарий